Sider

tirsdag den 4. november 2014

Lang cardigan

Jeg købte en meter lækker vamset kobber/orange leo vinterjersey i Hamburg her i efterårsferien. Jeg river mig stadig selv lidt i håret, hvorfor jeg ikke bare tømte rullen for nøj hvor er det bare lækkert det stof. To cardigans str. 7 år er det blevet til, så det er da ok. Den ene var der ikke stof nok til ærmer, derfor fik den sorte jerseyærmer med store lapper af leo stoffet på albuerne. Den anden er med fake skind på skulderne og ellers store lommer. Til alle kanter har jeg brugt den sorte jersey som kantbånd. Jeg har stadig en lillebitte rest og tænker jeg kan sy en enkelt sort nederdel med lidt små leodetaljer...intet af det lækre stof skal nemlig gå til spilde.
Den cardigan med de store lapper på albuerne har Sara på i skole men se den på min Instagram profil.

5 kommentarer:

  1. Hvor er den bare super flot Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og hvis jeg havde haft mere stof ville jeg endda gerne have syet den endnu længere men det må blive et andet projekt :-)

      Slet
    2. Fandt lige din DIY, den blir straks printet!!

      Slet
  2. Hvor er den lækker!! Skulle gerne haft en selv:)
    Og tak for hyggelig kommentar hos mig:)

    SvarSlet
  3. Hvor er den smart! Er vild med stoffet :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.